יום ראשון, 14 בפברואר 2016

קידום אתרים באינטרנט - למה זה חשוב וכיצד עושים זאת בפועל?



בימינו אם האתר העסקי שלכם אינו נמצא בדף הראשון לאחר חיפוש באמצעות מילות המפתח בגוגל – אתם פשוט לא קיימים מבחינת הגולשים. אז עם כל הכבוד לכך שהשקעתם ובניתם לעצמכם אתר איכותי לתפארת, כל השעות והעלויות שהושקעו ירדו לטמיון במידה והאתר לא "ימצא חן" בעיני מנוע החיפוש של גוגל ויגיע לעיניים המתאימות. הפתרון טמון בהזמנת שירותי קידום אתרים באינטרנט על ידי מומחים. כיצד באפשרותם לעזור? המשיכו לקרוא.

מדוע חשוב לקדם את האתר שלכם באינטרנט?

מדי יום דפי אינטרנט רבים נוצרים, מתעדכנים או נמחקים לגמרי כאשר גוגל, ענקית המידע, מפעילה את ה- "קרולרים" (crawlers) שלה שסורקים אחר השינויים ומציגים את הדפים הרלבנטיים לאחר ביצוע חיפוש. במידה וגוגל אינו מזהה התאמה בין המילים שבהם השתמשו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לבין דף האינטרנט בו השקעתם, הרי שתופיעו בתוצאות שאינן מצויות בדף הראשון. המשמעות היא שפשוט יתעלמו מכם לחלוטין ואתרים אחרים שכן הופיעו יזכו בלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

קידום אתרים באינטרנט הוא המפתח להצלחה

הפתרון טמון כאמור בקידום האתר שלכם באופן מקצועי ומושכל, כך שמנוע החיפוש של גוגל יציג אותו בתוצאות הראשונות, ותוכלו לזכות בשטף כניסה רב יותר של לקוחות ולהגדיל את הכנסותיכם. חברות מובילות המתמחות בתהליכי קידום אתרים באינטרנט מחזיקות בשתי אפשרויות לעשות כן :

קידום ממומן - שיטה זו מתאימה לאתרים שנמצאים בתחילת דרכם או לצרכי יצירת "באז" בקמפיינים שונים שזקוקים לתשומת לב באופן מיידי. בשיטה זו משלמים לגוגל על מנת שיציג את האתר המקודם כאשר התשלום נקבע פר מספר מילות מפתח נדרשות. היתרון הוא שהאתר תמיד יופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש אך החיסרון הוא שיש צורך לשלם כל הזמן שכן לאחר מכן, במידה והאתר אינו בנוי בצורה האופטימאלית, הוא יעלם בין מיליוני הדפים.

קידום אורגני - בשיטה זו מושם דגש רב על מבנה האתר, כתיבת תכנים איכותיים, פיזור מילות מפתח באתר בצורה נכונה ושתילת קישורים בצורה המיטבית בתוך האתר (פנימיים) ומחוצה לו (חיצוניים). אתרים שכאלו יופיעו בתוצאות הראשונות בגוגל לאורך זמן, ללא צורך בקידום ממומן. חשוב לציין כי במידה וגוגל מבחין כי כתיבת התכנים, הצבת הקישורים ומיקום מילות המפתח נעשו בצורה חובבנית, הוא לא יציג את האתר במקומות הראשונים.

בידי כל חברת קידום אתרים באינטרנט גם "נשק" נוסף לביצוע קידום האתר שלכם והוא כמובן הקידום בפייסבוק. מאחר ורוב האנשים מחוברים לפלטפורמה זו 24/7, הרי שניתן להגביר את התודעה לאתר שלכם דרכה כאשר גם פייסבוק מציעה קידום ממומן (חשיפת הפוסטים ליותר אנשים) והקידום האורגני הוא ויראלי ותלוי אף הוא באיכות וניהול נכון של הדף לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה