יום רביעי, 3 בפברואר 2016

פרסום בפייסבוק - עקרונות הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם



פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ומטרתה היא לחבר בין אנשים שמכירים זה את זה או שהם בעלי תחומי עניין דומים. בכל רגע נתון מחוברים לממשק הידידותי והמתקדם להפליא הזה מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, שלא עומדים בפיתוי ומתעדכנים ב- feed שלהם בכל דבר חדש. עם הזמן רבים הבינו כי ניתן לנצל את יתרונותיה הרבים של הרשת החברתית הזאת למטרות פרסום יעיל וממוקד. כיצד מבצעים פרסום בפייסבוק בצורה נכונה? להלן כל המידע.

היתרונות של פרסום בפייסבוק

כל הנתונים מראים כי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים כל הזמן בפייסבוק והם מונים כיום כ- 4 מיליון ישראלים (פרופילים). נוכחותם אינה מתמקדת במספר שניות כפי שמתבצע בחיפוש גוגלי קלאסי והם תמיד מתעדכנים במכשירים הניידים, בעבודה ובבית. מסיבה זו עסקים רבים בוחרים לבצע פרסום בפייסבוק, להיחשף בפני קהל לקוחות אדיר ולהפוך את החשיפה לוויראלית ע"י שיתוף הפוסטים בתהליך שמזין ומשווק את עצמו. חשוב לציין כי לעומת הקידום בגוגל, הפלטפורמה של פייסבוק תומכת בקונספט הידוע של "תמונה אחת שווה אלף מילים". למה הכוונה? ובכן, בעוד בגוגל רואים רק את שם האתר ומספר מילות מפתח רלבנטיות מתוכו, הרי שבפייסבוק המשתמשים רואים תמונות גדולות, שמפתות אותם להקליק לחיצה נוספת, דבר שמגדיל את שטף ההכנסות שלכם ומשיג מיתוג וחשיפה גדולה יותר.

כיצד הפרסום בפייסבוק מתבצע?

לעומת גוגל, פייסבוק אוספת מידע רב אודות המשתמשים שלה שכן הם אינם מהססים לעדכן זאת בפרופילים שלהם. השימוש בנתונים אלו מתבצע כאשר מעוניינים בפרסום בתשלום, בדומה מאוד לקידום הממומן שמציעה גוגל. כל שיש לעשות הוא לבחור את מספר האנשים שיחשפו לפוסט החדש שלכם, מהם המאפיינים שלהם (ארץ, עיר, מין, גיל, תחביבים וכו'), לשלם את הסכום המינימאלי המוצע, ותקבלו את כל המידע אודות מספר החשיפות והקליקים כאשר תרצו בכך. אם אתם שואלים את עצמכם לאן הקליקים מובילים, הרי שניתן להעביר אותם אל אתר האינטרנט שלכם או ליצור דף נחיתה ובו כל שיש לעשות הוא להשאיר פרטים. כמובן שהפרסום בפייסבוק יכול גם לעמוד בפני עצמו, ללא תשלום. אנשי שיווק מקצועיים מסוגלים ליצור עבורכם את הדף המתאים ויתחילו בקמפיין זה בצורה ויראלית, עד למקסימום החשיפות שפייסבוק מוכנים להעניק מבלי לגבות תשלום על כך.

מומלץ לתכנן כל קמפיין פרסום בפייסבוק בליווי יועץ שיווקי בעל ניסיון, מאחר ופרסום חובבני עשוי לגרום לדבר ההפוך ולהרחיק את הקונים הפוטנציאליים שלכם מהשירות או המוצר שאתם מעוניינים לפרסם. בעולם בו האינטרנט "אינו שוכח" חשוב להימנע מכך, ולבצע פרסום ושיווק באופן מקצועי ומושכל. שיהיה בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה