יום שישי, 30 באוקטובר 2015

איך יותר נכון לעשות קידום בגוגל - קידום אורגני או קידום ממומן?



ידוע שהיום כל עסק זקוק לאתר אינטרנט ולקידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, וכי הנוכחות העסקית ברשת היא בגדר חובה עבור כל עסק שמעוניין להצליח ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו. קידום בגוגל הוא הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלך, אך כיצד תדעו האם לפנות לקידום ממומן או קידום אורגני? כמובן שלדבר עם אנשי מקצוע בתחום הקידום היא העצה הטובה ביותר, אבל אם תרצו מידע ראשוני שיעזור לכם להבין את הכיוון הנכון עבורכם, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

קידום אתרים

קידום אתרים הוא הדרך בה מגדילים את חשיפת האתר, על ידי שיפור מיקומו בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש, ובעיקר במנוע החיפוש של גוגל. רוב האנשים אינם מסתכלים מעבר ל- 10 התוצאות הראשונות, ורובם מסתפקים באחת משלושת התוצאות הראשונות. כלומר, אם לא תעשו לאתר שלכם קידום בגוגל, אף אחד לא יגיע אליו, ובמצב כזה חבל על מה שהשקעתם בהקמת האתר.

קידום אורגני וקידום ממומן

הקידום בגוגל יכול להיעשות בשתי דרכים: קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן פירושו רכישת מודעה מגוגל, המופיעה בראש העמוד ונראית כמו שורת תוצאה רגילה, מלבד סימון קטן של מודעה לידה. קידום אורגני גורם להופעה טבעית של האתר שלכם בתוצאות החיפוש הראשונות, ומקבל עדיפות בעיני הגולשים על פני מודעות ממומנות.

היתרונות והחסרונות

לקידום בגוגל יש יתרונות וחסרונות, לשתי צורות הקידום: בשני המקרים ניתן לראות תוצאות טובות, אך בשני המקרים צריך לדעת בדיוק מה עושים כדי לא לבזבז זמן וכסף על תוצאות לא מספיקות.  עלות הקידום הממומן עלולה להיות גבוהה, תלוי במידת התחרות של המילים שתבחרו לקדם, אך היא קצרת מועד, ומשלמים רק על הכניסות לאתר. התשלום על הקידום האורגני הוא קבוע ומתמשך, ולוקח זמן עד שרואים תוצאות, אך התוצאות נשמרות כל עוד ממשיכים בפעולות הקידום, ומוערכות הרבה יותר בעיני הגולשים מאשר מודעות ממומנות.
עכשיו, זה תלוי בכם.

 

מאמרים נוספים:


לפרטים נוספים:  aviv-seo.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה